خرید رزبری پای 4، سفارش عمده و خرده رسپبری‌پای

رزبری‌پای 4 حالا از 4 گیگابایت رم پشتیبانی می‌کند که چهار برابر بیشتر از انتظار شماست. سرعت حافظه رم بالاتر، وای‌فای دوبانده، دو خروجی HDMI و دو درگاه یواس‌بی ۳ سورپرایز های دیگری برای شما هستند.

تنسورفلو نسخه ی 2 (TensorFlow 2.0) جدیدترین نسخه

اگر به هوش مصنوعی (AI) علاقمندید و این خبر بزرگ را در ماه جاری نشنیده‌اید. مثل این است که از یک اتفاق مهم بی‌خبر بوده‌اید. همه‌چیز دارد تغییر می‌کند! سال قبل مقاله‌ای در مورد 9 نکته در مورد تنسورفلو منتشر شد، اما الان تنها یک چیز لازم هست که بفهمیم: تنسورفلو 2.0 اینجاست!  انقلابی در […]

اوبونتو 19.04 بتا برای دانلود عرضه شد + لینک دانلود

نسخه ی بتای عمومی از اوبونتو 19.04 “Disco Dingo” نام دارد. این به روز رسانی مهم بعدی سیستم عامل اوبونتو بوده و بسیار محبوب است. اکنون این نسخه برای دانلود در دسترس است. انتشار بتا، تنها در چرخه توسعه فعلی برنامه ریزی شده، به علاقه مندان و توسعه دهندگان اجازه می دهد تا آخرین نسخه را […]

نسخه ی 1.13.0 تنسور فلو

نسخه ی 1.13.0 تنسورفلو منتشر شد. هم اکنون که تنها 22 ساعت از انتشار این نسخه می گذرد ما تغییرات این نسخه را برای شما اعلام میکنیم.

ویندوز arm64 بر روی رسپبری پای

چه اتفاقی افتاده؟ کمی حوصله کنید، بله شما هم اکنون می توانید ویندوز 10 را روی رزبری پای 3 اجرا کنید. ویندوز رزبری پای تجربه ی متفاوت از توانمندی های رزبری پای در اختیار شما می گذارد.

به روز رسانی سایت بیر رباتیک

به نام خدا با سلام و احترام، به فاصله کمتر از بیست روز از نسخه ی 0.4، به خاطر کمبود ها در مراحل ثبت سفارش خارج از کشور و حمل و نقل، نزدیک 20 بهبود در بخش های مختلف سایت انجام شد.