سوالات متداول
1. آیا بدون ثبت نام و ایجاد حساب کاربری می توان خرید انجام داد ؟
خیر، جهت پیگیری سفارشات و همچنین ثبت سابقه خرید، ایجاد حساب کاربری ضروری است.
2. آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل وجود دارد؟
از بخش داشبورد، امکان ویرایش مشخصات کاربری ممکن است.
3. آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
بله، از بخش داشبورد کاربری، با کلیک روی “نمایش سفارشها” ممکن است.
4. آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
بله امکان ثبت سفارشات به صورت 24 ساعت امکان پذیر است.
5. آیا میتوانم برای شخص دیگری خرید کنم و سفارش به آن فرد تحویل داده شود؟
بله این امکان وجود دارد. تنها کافی است در حین خرید آدرس شخص مورد نظر را وارد کنید.
6. آیا میتوانم با حساب کاربری خودم، خرید کنم و فاکتور به نام یک شخص حقوقی یا یک شرکت صادر شود؟
حین ثبت سفارش میتوانید برای دریافت فاکتور نیز درخواست خود را ارسال فرمایید. و مشخصات شخص حقوقی / شرکت را وارد نمایید .
7. چگونه از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، مطلع شوم؟
از طریق داشبورد کاربری میتوانید در بخش “نمایش سفارش ها” از وضعیت سفارش مطلع شوید.
8. آیا میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
محصولاتی که به صورت “پیش سفارش” هستند امکان ثبت سفارش در صورت عدم موجودی نیز دارند. در صورتی که شرایط تامین محصول انتخابی تغییر نکرده باشد با تعداد درخواستی شما تامین و تحویل داده خواهد شد. برای محصولات در وضعیت “سفارش خارج”، قبل از ثبت سفارش باید با مسئول واردات تماس بگیرید.
9. میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
در صورت درخواست برای لغو سفارش، بایستی قبل از ارسال سفارش با کارشناس فروش تماس بگیرید. در غیر اینصورت به محض دریافت سفارش بدون باز کردن بسته بندی طی 24 ساعت سفارش را به صورت پیش کرایه به فروشگاه مرجوع کنید. برای تغییر سفارش تنها باید سفارش جدیدی ثبت کرده و از کارشناس فروش درخواست لغو آیتم ها را از سفارش قبلی ارسال کنید.
10. بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با شما تماس بگیرم؟
نیازی به تماس بعد از ثبت سفارش وجود ندارد. سفارش شما در اولین فرصت توسط کارشناسان فروشگاه پردازش خواهند شد.
11. میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
تمامی سفارشات بایستی به صورت آنلاین ثبت شوند. ثبت سفارشات به روش های دیگر حدود 1 الی 2 روز کاری زمان بر بوده و تمام مسئولیت خطای احتمالی در ثبت سفارش بر عهده مشتری خواهد بود.
12. برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی برای کمک به من وجود دارد؟
کارشناسان پشتیبانی فروشگاه از تمامی مسیرهای موجود (تماس تلفنی، واتساپ، ایمیل و..)، تنها اطلاعات لازم را برای ارزیابی، در اختیار مشتریها قرار میدهند. مسئولیت بررسی و انتخاب محصول بر عهدهی مشتری میباشد.
13. آیا موجوی و قیمت فروشگاه به روز میباشند؟
موجودی و قیمت فروشگاه همواره به روز شده تا از مشکلات جلوگیری شود. در صورتی که عدم موجودی یا تغییر قیمت محصول کارشناسان فروش بعد از ثبت سفارش با مشتری تماس خواهند گرفت.
14. آیا ویژگی هایی که برای محصول نوشته شده همان ویژگی های واقعی محصول است؟
اطلاعات موجود در اسناد فنی و رسمی محصول بعنوان سند قابل بررسی و استناد است. اطلاعات و تصاویر محصولات در سایت جهت راهنمایی در اختیار مشتریان محترم قرار گرفته اند.
15. آیا تعداد خرید از یک کالا محدودیتی دارد؟
محدودیت تعداد خرید کالا بسته به موجودی و شرایط تامین محصول متفاوت است.
16. مبلغ سفارشم را چگونه میتوانم پرداخت کنم؟
پرداخت هزینه سفارشات به صورت آنلاین از طریق کارت های عضو شتاب امکان پذیر است.
17. ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
مغایرت یا پرداختهای ناموفق طی 24 الی 72 ساعت از طرف بانک صادر کننده کارت اصلاح میشوند.
18. آیا میتوانم مبلغ سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
تنها با تحویل رسید تسویه کامل سفارش، امکان خروج محصولات از انبار فروشگاه وجود دارد.
19. آیا میتوانم با چک مبلغ سفارش خود را پرداخت کنم؟
تمام روش های پرداخت در صورتی که به حساب فروشگاه واریز شده و مورد تایید مسئول مالی قرار بگیرند، مانعی ندارند.
20. به چه روشهایی میتوانم سفارش خود را تحویل بگیرم؟
روش های تحویل در مراحل ثبت سفارش قابل انتخاب هستند.
21. هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه میشود؟
هزینه ارسال در مراحل ثبت سفارش قابل رویت بوده و به دو نوع پیش کرایه و پس کرایه تقسیم میشوند.
22. آیا میتوانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
با توجه با اینکه سرویس های پستی این امکان را فراهم نمی کنند، تحویل در روز یا ساعت معین امکان پذیر نیست. ولی در صورت درخواست بر روی بسته پستی درخواست شما قید خواهد شد.
23. پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول میکشد تا به دستم برسد؟
بسته به روش انتخابی، معمولا طی 2 الی 4 روز کاری به آدرس ثبت شده در سفارش تحویل داده خواهد شد. ارسال توسط باربری به تهران یا مراکز استان، طی 12 الی 48 ساعت تحویل داده خواهد شد.
24. آیا میتوانم سفارشی را که با پست پیشتاز یا تیپاکس، ارسال شده رهگیری کنم؟
کد رهگیری سفارشات پیشتاز در داشبورد کاربری بعد از ارسال سفارش، ثبت شده و قابل رهگیری است.
25. ارسال سفارشات از طریق ترمینال به کدام شهرها امکان پذیر است؟
از مبدا ارومیه، برای تمام مراکز استانها و اکثر شهرستانها امکان پذیر است.
26. آیا امکان بازگرداندن قطعات وجود دارد؟
مرجوعی قطعات امکان پذیر نبوده و درخواست ها طبق “شرایط استفاده از خدمات” مورد بررسی قرار میگیرند.
27. اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش دادهام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
در گام اول جزئیات محصول را به دقت بررسی فرمایید، در صورت مغایرات بدون اینکه محصول مورد نظر را مورد استفاده قرار دهید، برای برگشت محصول با کارشناس فروش هماهنگ شوید.
28. اگر کالایی که خریداری کردهام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
باتوجه به اینکه اکثر محصولات پلمپ شرکت تولید کننده بوده و یا قبل از ارسال توسط کارشناسان فروشگاه بررسی میشوند، درخواست های مربوط به ایراد فنی و آسیب دیدگی طبق “شرایط استفاده از خدمات” مورد بررسی قرار میگیرند.
29. در صورت بازگرداندن کالا، مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه استرداد میشود؟
بازگرداندن مبالغ از فروشگاه به مشتری طی 48 الی 72 ساعت انجام می شوند.
30. آیا برای مشتریان دائمی، خرید با تعداد بالا و یا خریدهای سازمانی ، قیمتها متفاوت خواهد بود؟ تخفیف دارید ؟
با توجه به نوسان قیمت ارز و قیمت تولید کننده، تخفیف برای سفارشات بالای 10 عدد از هر محصول، توسط کارشناس فروش بررسی و اعلام میگردد.
31. آیا قیمتهای بیر رباتیک نسبت به بازار ارزانتر است؟
با توجه به تاثیر پذیری سامانه فروشگاه از قیمت روز ارز، کاهش یا افزایش قیمت ارز باعث تغییر قیمت تمامی محصولات فروشگاه خواهد شد. قیمت نمایش داده شده برای محصولات قیمت واقعی محصول بوده و مقایسه و انتخاب بر عهده مشتری میباشد.
32. در صورتی که سفارشی را ثبت کنم، ممکن است پس از ثبت سفارش به دلایلی مانند نوسان قیمت ارز، مبلغ ثبت شده تغییر کند؟
تغییر قیمت بعد از ثبت سفارش، باعث تغییر در قیمت محصولات خریداری شده ندارد.
33. آدرس بیر رباتیک کجاست ؟ میتونیم خرید حضوری کنیم؟
بعد از ثبت سفارش امکان درخواست برای دریافت حضوری امکان پذیر است. لطفاً به هیچ عنوان بدون هماهنگی قبلی مراجعه نفرمایید.
34. اگر الان خرید کنم سفارشم چه زمانی به دستم میرسه؟ من عجله دارم!
در صورتی که زمان ارسال سفارشات روزانه به اتمام نرسیده باشد، سفارش شما طبق برنامه توسط کارشناسان فروشگاه ارسال خواهد شد. در صورتی که مایل به دریافت سریع سفارش هستید، تا قبل از ساعت 8 صبح، نسبت به ثبت سفارش اقدام فرمایید.
35. چگونه از کیفیت کالا اطمینان پیدا کنم ؟
تمامی محصولات ها به صورت مستقیم از تولید کننده محصول یا فروشگاههای معتبر خارجی تامین میشوند.
36. من صاحب کارخانه ، مدیر موسسه، مدیر مدرسه ، تولید کننده و... هستم، خریدهای عمده به چه صورت می باشد؟
برای خریدهای عمده بعد از تهیه لیست سفارشات، با کارشناس فروش تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی لازم را در این مورد انجام دهند.
37. من به خرید اینترنتی اعتمادی ندارم چگونه از بیررباتیک خرید کنم ؟
با توجه به نماد اعتماد الکترونیکی و سابقه چندین ساله فروشگاه بیر رباتیک، همچنین کارشناسان مجرب برای حل مشکلات احتمالی، با آسودگی خاطر میتوانید نسبت به ثبت سفارشات اقدام فرمایید.