• لطفا پیش از تماس تلفنی موارد ذیل را مطالعه نمایید ، در صورتی که پاسخ سوال خود را مشاهده نکردید سوال خود را از طریق ارسال پیام به پشتیبانی ما ، واتساپ کنید .

    بیررباتیک در تمامی روزهای کاری ( از ساعات 8:30 الی 18 ) پاسخگوی شما عزیزان بوده و در روزهای تعطیلات رسمی زمان انتظار جهت پاسخگویی از طریق واتساپ پشتیبانی 1 الی 12 ساعت خواهد بود.

سوالات متداول

خیر، جهت امکان پذیر بودن پیگیری سفارشات و همچنین ثبت سابقه خرید، باز کردن حساب کاربری حین خرید ضروری است. این فرآیند تنها با اضافه کردن نام کاربری و رمز عبور انگلیسی حین سفارش به سادگی انجام می شود. همچنین به صورت جداگانه نیز قبل از ثبت سفارش امکان ایجاد نام کاربری از بخش داشبورد کاربری ممکن است.

از بخش داشبورد کاربری امکان ویرایش رمز عبور و آدرس ممکن است.

از بخش داشبورد کاربری ” مشاهده سفارشات ” در بخش ” نمایش سفارش ها” ممکن است.

بله امکان ثبت سفارشات به صورت 24 ساعت امکان پذیر است.

بله این امکان وجود دارد. تنها کافی است در حین خرید آدرس شخص مورد نظر را وارد کنید.

حین ثبت سفارش میتوانید برای دریافت فاکتور نیز درخواست خود را ارسال فرمایید. و مشخصات شخص حقوقی / شرکت را وارد نمایید .

از طریق داشبورد کاربری میتوانید در بخش “نمایش سفارش ها” از وضعیت سفارش مطلع شوید.

محصولاتی که به صورت “پیش سفارش” هستند امکان ثبت سفارش در صورت عدم موجودی نیز دارند. در صورتی که شرایط تامین محصول انتخابی تغییر نکرده باشد با تعداد درخواستی شما تامین و تحویل داده خواهد شد. برای محصولات در وضعیت “سفارش خارج”، قبل از ثبت سفارش باید با مسئول واردات تماس بگیرید.

در صورت درخواست برای لغو سفارش، بایستی قبل از ارسال سفارش با کارشناس فروش تماس بگیرید. در غیر اینصورت به محض دریافت سفارش بدون باز کردن بسته بندی طی 24 ساعت سفارش را به صورت پیش کرایه به فروشگاه مرجوع کنید. برای تغییر سفارش تنها باید سفارش جدیدی ثبت کرده و از کارشناس فروش درخواست لغو آیتم ها را از سفارش قبلی ارسال کنید.

نیازی به تماس بعد از ثبت سفارش وجود ندارد. سفارش شما در اولین فرصت توسط کارشناسان فروشگاه پردازش خواهند شد.

تمامی سفارشات بایستی به صورت آنلاین ثبت شوند. ثبت سفارشات به روش های دیگر حدود 1 الی 2 روز کاری زمان بر بوده و تمام مسئولیت خطای احتمالی در ثبت سفارش بر عهده مشتری خواهد بود.

کارشناسان پشتیبانی فروشگاه از تمامی مسیر‌های موجود (تماس تلفنی، واتساپ، ایمیل و..)، تنها اطلاعات لازم را برای ارزیابی، در اختیار مشتری‌ها قرار می‌دهند. مسئولیت بررسی و انتخاب محصول بر عهده‌ی مشتری می‌باشد.

موجودی و قیمت فروشگاه همواره به روز شده تا از مشکلات جلوگیری شود. در صورتی که عدم موجودی یا تغییر قیمت محصول کارشناسان فروش بعد از ثبت سفارش با مشتری تماس خواهند گرفت.

اطلاعات موجود در اسناد فنی و رسمی محصول بعنوان سند قابل بررسی و استناد است. اطلاعات و تصاویر محصولات در سایت جهت راهنمایی در اختیار مشتریان محترم قرار گرفته اند.

محدودیت تعداد خرید کالا بسته به موجودی و شرایط تامین محصول متفاوت است.

پرداخت هزینه سفارشات به صورت آنلاین از طریق کارت های عضو شتاب امکان پذیر است.

مغایرت یا پرداخت های ناموفق طی 24 الی 48 ساعت از طرف بانک صادر کننده کارت اصلاح میشوند.

تنها با تحویل رسید تسویه کامل سفارش، امکان خروج محصولات از انبار فروشگاه وجود دارد.

تمام روش های پرداخت در صورتی که به حساب فروشگاه واریز شده و مورد تایید مسئول مالی قرار بگیرند، مانعی ندارند.

روش های تحویل در مراحل ثبت سفارش قابل انتخاب هستند.

هزینه ارسال در مراحل ثبت سفارش قابل رویت بوده و به دو نوع پیش کرایه و پس کرایه تقسیم میشوند.

با توجه با اینکه سرویس های پستی این امکان را فراهم نمی کنند، تحویل در روز یا ساعت معین امکان پذیر نیست. ولی در صورت درخواست بر روی بسته پستی درخواست شما قید خواهد شد.

بسته به روش انتخابی، معمولا طی 2 الی 4 روز کاری به آدرس ثبت شده در سفارش تحویل داده خواهد شد. ارسال توسط باربری به تهران یا مراکز استان، طی 12 الی 48 ساعت تحویل داده خواهد شد.

کد رهگیری سفارشات پیشتاز در داشبورد کاربری بعد از ارسال سفارش، ثبت شده و قابل رهگیری است.

برای تمام مراکز استان ها و اکثر شهرستان ها امکان پذیر است.

مرجوعی قطعات امکان پذیر نبوده و درخواست ها طبق “شرایط استفاده از خدمات” مورد بررسی قرار میگیرند.

در گام اول جزئیات محصول را به دقت بررسی فرمایید، در صورت مغایرات بدون اینکه محصول مورد نظر را مورد استفاده قرار دهید، برای برگشت محصول با کارشناس فروش هماهنگ شوید.

باتوجه به اینکه اکثر محصولات پلمپ شرکت تولید کننده بوده و یا قبل از ارسال توسط کارشناسان فروشگاه بررسی میشوند، درخواست های مربوط به ایراد فنی و آسیب دیدگی طبق “شرایط استفاده از خدمات” مورد بررسی قرار میگیرند.

بازگرداندن مبالغ از فروشگاه به مشتری طی 48 الی 72 ساعت انجام می شوند.

با توجه به نوسان قیمت ارز و قیمت تولید کننده، تخفیف برای سفارشات بالای 10 عدد از هر محصول، توسط کارشناس فروش بررسی و اعلام میگردد.

با توجه به تاثیر پذیری سامانه فروشگاه از قیمت روز ارز، کاهش یا افزایش قیمت ارز باعث تغییر قیمت تمامی محصولات فروشگاه خواهد شد. قیمت نمایش داده شده برای محصولات قیمت واقعی محصول بوده و مقایسه و انتخاب بر عهده مشتری میباشد.

تغییر قیمت بعد از ثبت سفارش، باعث تغییر در قیمت محصولات خریداری شده ندارد.

بعد از ثبت سفارش امکان درخواست برای دریافت حضوری امکان پذیر است. لطفاً به هیچ عنوان بدون هماهنگی قبلی مراجعه نفرمایید.

در صورتی که زمان ارسال سفارشات روزانه به اتمام نرسیده باشد، سفارش شما طبق برنامه توسط کارشناسان فروشگاه ارسال خواهد شد. در صورتی که مایل به دریافت سریع سفارش هستید، تا قبل از ساعت 9 صبح، نسبت به ثبت سفارش اقدام فرمایید.

تمامی محصولات ها به صورت مستقیم از تولید کننده محصول یا فروشگاه های معتبر خارجی خریداری میشوند.

برای خرید های عمده بعد از تهیه لیست سفارشات، با کارشناس فروش تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی لازم در این مورد را انجام دهند.

با توجه به نماد اعتماد الکترونیکی و سابقه چندین ساله فروشگاه بیر رباتیک، همچنین کارشناسان مجرب برای حل مشکلات احتمالی، با آسودگی خاطر میتوانید نسبت به ثبت سفارشات فروشگاه اقدام فرمایید.

کارشناس 1 :

امور فنی و تخصصی، استعلام واردات

کارشناس 3 :

پشتیبانی و فروش، پیگیری سفارشات

کارشناس 4 :

پشتیبانی و فروش، پیگیری سفارشات