پذیرش شرایط و قوانین

ثبت هر سفارش و یا تراکنش مالی با فروشگاه بیر رباتیک به معنی پذیرش قوانین و شرایط ذیل می باشد و خریدار ملزم به مطالعه و رعایت قوانین مندرج در این صفحه می باشد.

اطلاعات خریدار

خریدار میبایست در هنگام ثبت سفارش آدرس پستی، کد پستی و مشخصات را به فارسی و با به دقت و کامل وارد نماید، حتما شماره تماس و ایمیل معتبری وارد نماید تا در صورت نیاز امکان تماس با خریدار باشد. در صورتي كه اطلاعات موجود در حساب كاربري صحيح نباشد،‌ هرگونه تاخير در ارسال، اشتباه یا برگشت کالا و ضرر مالی به وجود آمده در ارسال سفارش متوجه خريدار مي باشد.

سفارش‌ها،‌ قیمت‌ها و موجودی کالاها

محصولات توسط کارشناسان بررسی‌شده و بر اساس نیاز بازار تامین می‌شوند. قیمت‌ها در سایت به روز بوده و در صورت اتمام موجودی امکان تامین سفارش به صورت سفارش خارج وجود دارد. همچنین امکان استعلام محصولات مورد نیاز شما برای سفارش خارج نیز وجود دارد.

کارشناسان پشتیبانی و فنی

کارشناسان پشتیبانی فروشگاه از تمامی مسیر‌های موجود (تماس تلفنی، ایمیل و..)، تنها اطلاعات لازم را برای ارزیابی، در اختیار مشتری‌ها قرار می‌دهند. بررسی و انتخاب محصول بر عهده‌ی مشتری می‌باشد. لطفا برای مطالعه‌ی اسناد فنی قبل از خرید توجه لازم را داشته باشید، چرا که کارشناس مربوطه هیچ گونه مسئولیتی در قبال انتخاب محصول برای مشتری ندارد. همچنین تنها اطلاعات موجود در اسناد فنی و رسمی محصول بعنوان سند قابل بررسی و استناد است.

تسویه با مشتری و قیمت‌ها

قبل از ارسال کالا به مشتری تمام فرآیند مالی سفارش بایستی تکمیل شود. کارشناسان فروشگاه با بررسی و به روز رسانی مداوم سعی می‌کنند تا بازه‌ی تغییر قیمت محصولات را حداقل کرده و قیمت‌ها را به روز نگه دارند. همچنین کارشناسان فروشگاه با به روز رسانی فرمول فروشگاه خطاهای احتمالی را به حداقل رسانده اند.

برخی فروشگاه‌ها با رعایت نکردن قواعد قیمت‌گذاری و خلاف قرارداد کاری با شرکت‌های بین المللی قصد جذب مشتری و تغییر رویه در گام‌های بعدی دارند. فروشگاه بیر رباتیک با کارمزد ثابت برای تمامی محصولات، به صورت مستقیم با تولید کننده‌گان فعالیت و طبق قرارداد کاری با آنها رفتار می‌کند.

آدرس مشتری

محموله ی دریافتی در انبار بیر رباتیک، با توجه به آدرس ثبت شده در حساب کاربری به مشتری ارسال می‌شود.

 نحوه ثبت و تحویل سفارش

برای ارسال دقیق و به موقع سفارشات مشتری می‌بایست سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نماید. بعد از طی فرآیند و تحویل کالا از گمرک کارشناسان فروش با مشتری برای ارسال تماس خواهند گرفت.

 ارسال سفارش

در شرایط عادی در صورت پرداخت آنلاین سفارش‌ها ظرف 48 ساعت کاری بررسی و فرآیند سفارش آنها شروع می‌شود. سفارشات ثبت شده طبق روشي كه در زمان ثبت سفارش تعيين مي‌شود، ارسال مي‌شوند و هزینه ارسال و بسته‌بندی سفارش نیز به عهده مشتری می‌باشد که در زمان سفارش انتخاب می‌گردد. همچنین این امکان وجود دارد تا بسته مشتری با روشی غیر از روش‌های مندرج در سایت ارسال گردد که در این صورت پیش از ثبت سفارش، مشتری می‌بایست با بخش فروش هماهنگی لازم را بعمل آورد. بدیهی است هزینه‌ها، تمامی مسئولیت و آسیب‌های احتمالی روش درخواستی مشتری به عهده خود او می‌باشد.

هزینه‌های ارسال

هزینه های حمل به عهده مشتری می‌باشد. انواع روش های حمل در قسمت تسویه حساب نمایش داده شده و با توجه به نوع درخواست و سلیقه خریداران قابل انتخاب می‌باشد. در حال حاضر هزینه ارسال به سراسر کشور به روش پست پیشتاز، برای بسته هایی تا وزن یک کیلوگرم حداقل مبلغ 12,000 تومان به صورت ثابت در نظر گرفته شده است.

روش‌های مانند تیپاکس و باربری شامل هزینه ارسال بسته از دفتر فروش به واحد تیپاکس و باربری می‌باشد و فروشگاه از هزینه‌های بعدی آن که از شما اخذ خواهد کرد اطلاعی ندارد.

روش های حمل و نقل

پست پیشتاز، این نوع حمل و نقل برای ارسال بار بین استانی با امکان رهگیری می‌باشد.

 روش‌هاي پرداخت

پرداخت مبلغ سفارش تنها به صورت پرداخت آنلاين میسر می‌باشد كه در زمان ثبت سفارش قابل مشاهده است. سایر روش‌ها مانند واریز بانکی و استفاده از دستگاه کارت خوان در حال حاضر امکان پذیر نمی باشد.

پيگيري سفارشات

پس از ثبت سفارش در حالت پیشفرض وضعیت سفارش ها “در حال انجام” می‌باشد که پس از بسته بندی و ارسال بسته وضعیت‌های دیگر تغییر می‌یابد و در ذیل آن کد رهگیری مرسوله نیز قید می‌شود که مشتری می تواند با مراجعه به سایت  اداره پست و یا تماس با شرکت باربری مربوطه وضعیت بسته خود را پیگیری نماید. همچنین اکثر اوقات در صورت عدم اشکال در سیستم‌های اطلاع رسانی پس ارسال بسته‌ها یک ایمیل یا پیامک حاوی کد رهگیری و آخرین وضعیت بسته، به مشتری ارسال می‌گردد.

درخواست آزمایش فنی

برای صرفه جویی در زمان و پیشگیری از مشکلات احتمالی، خریدار می‌تواند با هماهنگی قبلی (تماس تلفنی با واحد پشتیبانی و فروش)  ضمن پرداخت هزینه کارشناسی، درخواست آزمایش فنی کالا قبل از ارسال را نماید. لازم به ذکر است که ثبت درخواست تست در توضیحات محصول توسط خریدار بدون برقراری تماس تلفنی معتبر نمی باشد. هزینه کارشناسی کالا حداقل 20 درصد از قیمت کالا می‌باشد و هزینه خرید نمونه‌های آزمایش از مشتری اخذ می‌گردد.

تعویض کالای معیوب

مشتریان محترم بعد از دریافت بسته، 48 ساعت برای تست و آزمایش محصول فرصت دارند و در صورتی که بسته‌بندی باز نشده باشد می‌توانند تا یک هفته آن را بدون هیچ  شرطی (با هزینه خودشان) برگشت دهند.

در صورتی در زمان تعیین‌شده برای تست محصول (48 ساعت)، دارای مشکل فیزیکی یا فنی بود باید سریعاً با کارشناسان تماس گرفته و فروشگاه را در جریان اتفاق قرار دهند. با توجه به اینکه محصولات اغلب قبل از ارسال تست می‌شوند به ندرت این شرایط پیش می‌آید:

  • در صورتی که ثابت شود مشکل پیش آمده از شرکت حمل و نقل، شرایط نگهداری و به علت اشتباه مشتری در راه‌اندازی نبوده، می‌تواند آن را جهت تست برای کارشناس فنی ما ارسال نماید.
  • در صورتی که مشخص شود کالای مورد نظر دارای مشکل است این کالا در صورت موجود بودن در انبار جایگزین و به مشتری ارسال می‌شود و در غیر اینصورت وجه آن به حساب مشتری واریز می‌گردد.
  • در صورتی که کالای تست شده از نظر کارشناسان سالم باشد، هزینه کارشناسی و تست از خریدار دریافت خواهد شد و با هزینه مشتری به آدرس مشتری ارسال می‌شود.

گارانتي و خدمات پس از فروش محصولات

کالاهای ارائه شده در فروشگاه در حالت عادی شامل گارانتي، خدمات پس از فروش و يا امكان عودت نمي‌باشد. مگر اینکه در توضیحات مندرج در فروشگاه در خصوص یک محصول زمان و نحوه گارانتی مشخص شده باشد، با این وجود در صورت امکان و با هماهنگی با فروشنده اصلی سعی می‌کنیم تا با مرجوع نمودن کالا به شرکت فروشنده، نسبت به تعمیر و یا تعویض کالا اقدام نماییم که بدیهی است در اینصورت با توجه به اینکه اکثر کالاها وارداتی می‌باشند هزینه های حمل و نقل برای مرجوع نمودن کالا به عهده مشتری می‌باشد و مشتری می بایست زمان لازم برای انجام مراحل تعویض و یا تعمیر را پبذیرد. همچنین مسئوليتي از بابت آموزش، چگونگي كار با قطعه و … به عهده فروشگاه نمي‌باشد .

قابل ذکراست باتری همراه تمام قطعات بدلیل مصرفی بودن شامل گارانتی نمی‌باشد.

توجه: کالاهای دارای گارانتی فقط با هولوگرام بیر رباتیک دارای اعتبار می‌باشند و کالای بدون هولوگرام فاقد اعتبار است لذا در زمان خرید به این نکته توجه کنید.

 ماليات

در حال حاضر در خريد نقدي ماليات دريافت شده از مشتري 0 مي‌باشد .

لغو سفارشات خارج

لغو سفارشات خارج تنها در صورتی امکان پذیر است که واریز و ثبت خرید از فروشگاه مبداء انجام نگرفته باشد. طبق قوانین فروشگاه مبلغی معادل حداقل 5 درصد کارمزد هنگام بازگشت وجه کسر می‌گردد.

آسيب ديدن سفارش در حين حمل بسته

سفارشات ارسالي توسط فروشگاه تا جاي ممكن به صورت محكم و با ايمني بالا بسته بندي مي شوند اما با اين حال و با توجه به ممنوعيت ارسال قطعات و لوازم شكستني در تمامي روش‌هاي ارسال، بسته‌هايي كه دچار آسيب ديدگي در زمان حمل شوند، شامل بيمه‌هاي اوليه شركت‌هاي حمل و نقل نمي‌شوند و پرداخت خسارت نيز متوجه فروشگاه نمی‌باشد. بر همين اساس در صورت تمايل مي‌توانيد قبل از ارسال بسته با پرداخت مبلغ كمي بسته خود را بيمه تكميلي (براي آسيب ديدگي زمان حمل) كنيد. براي اطلاع از اين مبلغ با فروشگاه تماس بگيريد (قبل از ارسال بسته حتما مي‌بايست مبلغ بيمه پرداخت شده باشد تا بيمه نامه مربوطه صادر شود كه در صورت ارسال شدن بسته و عدم پرداخت حق بيمه، مسئوليتي از اين بابت متوجه فروشگاه نخواهد بود).

برگشت خوردن سفارش

در صورتي كه بسته پس از ارسال به مبدا برگشت بخورد، علت برگشت بسته بررسي مي‌شود و در حالتي كه علت آن عدم حضور شخص در زمان تحويل و يا اشتباه بودن مشخصات گيرنده (آدرس ، تلفن ، كد پستي و نام) باشد، خريدار موظف به پرداخت مجدد كل هزينه ارسال خواهد بود و در حالتي كه مقصر فروشگاه باشد (ناخوانا بودن آدرس، درج اشتباه مشخصات و يا مشكل در بسته بندي) با هزينه فروشگاه مجددا ارسال خواهد شد. آدرس مقصد به صورت پیش فرض همان آدرس درج شده در زمان ثبت نام می باشد. در صورتی که خریدار در زمان سفارش ادرس دومی تعریف کند ملاک مقصد گیرنده ادرس دوم یا سوم می باشد لذا به این نکته توجه نمایید.

نگهداری در انبار

سفارشات نگهداری در انبار تنها در مدت زمان دو ماه از تاریخ صدور فاکتور و پرداخت در انبار فروشگاه نگهداری خواهند شد.

تبصره : در صورتی که خریدار بعد از مدت زمان تعریف شده اقدام به دریافت بسته خود نکند فروشگاه می تواند به صلاحدید خود یکی از روش ها ذیل را به نمایندگی از خریدار اعمال نماید:

1- کنسل کردن کالا های خریدار و برگشت وجه کالا ها بر اساس زمان صدور فاکتور بصورت کلی یا جزئی و برگشت وجه آن به خریدار در صورت دسترسی به خریدار بعد از مدت زمان 10 روز کاری از زمان ثبت تیکت به خریدار

2- در صورت محقق نشدن بند 1 در خصوص دسترسی به خریدار فروشگاه می تواند وجه را در امور خیریه به نمایندگی خریدار هزینه کند.

3-عدم خرید و کنسل کردن فاکتور با توجه به بند 1 توسط فروشگاه و استفاده در جهت اشخاصی که نیازمند به این قطعات خواهند داشت بدون دریافت هیچ هزینه یا پرداخت هزینه به خریدار

توجه : تمام درخواست های فروشگاه و خریدار باید در سامانه راهنمایی مشتریان فروشگاه ثبت گردد در غیر اینصورت تمام ادعاها و .. بی ارزش و فاقد وجهه قانونی خواهد بود و همچنین تمام هزینه های ارسال در صورت تصمیم خریدار در جهت دریافت بسته بر اساس قوانین فروشگاه برعهده خریدار خواهد بود

اعتبار پيش فاكتور

اعتبار پیش فاكتور ثبت شده براي پرداخت صرفا یک هفته بعد از صدور است و پس از اين مدت فاقد اعتبار است.

شرایط استفاده از کالا و خدمات فروشگاه

خریدار متعهد می‌گردد بر اساس قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران از محصولات فروشگاه استفاده نماید، مسئولیت هرگونه استفاده غیر قانونی از محصولات ارائه شده متوجه خریدار است.

در صورت نیاز به مجوز برای استفاده از یک کالای خاص، خریدار می‌بایست رأساً نسب به دریافت مجوز‌های لازم از مراجع ذی صلاح اقدام نماید.

مسئول فروش در صورتی که اطلاعاتی مبنی بر استفاده‌ی غیر قانونی از محصول خاصی را از طرف خریدار داشت می‌تواند بدون اعلام به خریدار، سفارش را لغو و مراحل خرید را کنسل و جهت اطلاع رسانی به مراجع قانونی اقدام نماید.

 تغییر شرایط و قوانین 

حق تغییر شرایط و قوانین در هر زمان برای فروشگاه محفوظ می‌باشد، بدیهی است پس از تغییر شرایط و قوانین نسخه جدید از طریق وبسایت فروشگاه در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.