آخرین تاریخ به روز رسانی: پنج شنبه – ۱۸ بهمن ۱۴۰۳
-
تعاریف و اصطلاحات
-
- فروشگاه عبارتست از وب سایت بیر رباتیک که محصولات و خدمات آن بر بستر نام دامنه bir-robotic.ir ارائه میشوند.
-
- مشتری عبارتست از هر شخص و یا شرکتی که با فروشگاه تراکنش مالی دارد.
-
- محصول عبارتست از هر گونه کالای فیزیکی قابل ارائه در فروشگاه که توسط مشتری میتواند خریداری گردد.
-
- موجودی عبارتست از تعداد قابل خرید از هر محصول که در حال حاضر در انبار موجود است و به محض خرید توسط مشتری برای آن مشتری ارسال میگردد
-
- مرسوله عبارتست از یک نوع بسته پستی است که از طریق شرکت های حمل و نقل به مقصد مورد نظر ارسال میشود. تمام محصولاتی که مشتری در سفارش خود خرید کرده است در قالب مرسوله به آدرس مشتری ارسال میشوند.
-
- ارسال عبارتست از فرآیند خروج محصول از انبار، بسته بندی و تحویل به شرکت پست و یا شرکت های حمل و نقل برای رساندن محصول و یا محصولات به دست مشتری است که این کار بر طبق آدرس اعلام شده مشتری و نصب شده بر روی بسته پستی صورت میگیرد. در فرآیند خرید ممکن است سه وضعیت متفاوت برای هر محصول وجود داشته باشد. که عبارتند از:
-
-
-
- آماده ارسال: در این حالت حداقل یک عدد از محصول مربوطه در انبار موجود و آماده به ارسال میباشد.
- پیش سفارش: در این حالت موجودی محصول مورد نظر در انبار به اتمام رسیده و یا محصول در فرآیند تامین قرار دارد. در صورت خرید، فرآیند تامین آن حداقل 3 الی 4 هفته کاری در شرایط عادی زمان خواهد برد.
- سفارش خارج: در این حالت باید حتما محصول فرآیند استعلام قیمت و موجودی را مجدد طی کند و پس از استعلام میتوان به مشتری قیمت و موجودی را اعلام کرد. در این محصولات حتما باید فرآیند تماس تلفنی با کارشناس پشتیبانی صورت گیرد ( جهت تماس میتوان از شماره تلفن های قرار داده شده در بخش پشتیبانی سایت بهره گرفت).
-
- فاکتور خرید عبارتست از سند کاغذی و یا فایل که نشان دهنده اقلام خرید شده توسط مشتری و یا صورتحساب خدمات ارائه شده به مشتری است. این سند به صورت تاریخ دار و ممهور شده در کنار محصول برای مشتری ارسال میگردد.
-
-
- پیش فاکتور عبارتست از برگه(فایل) که فروشنده آن را برای مشخص کردن قیمت و یا ارزش گذاری بر روی محصول و یا خدمات به همراه توضیحات لازم مانند زمان اعتبار و شرایط فروش، اعلام شماره حساب بانکی و به درخواست مشتری ارائه میدهد.” توجه کنید که در فروشگاه بیر رباتیک به طور پیش فرض زمان اعتبار تمامی پیش فاکتورها از تاریخ صدور و چاپ به مدت 24 ساعت میباشد.” این موضوع به طور واضح بوده و حتی اگر در پیش فاکتور مدت اعتبار درج نگردد ، به صورت پیش فرض زمان اعتبار 24 ساعت است.
-
مشتری
-
-
پذیرش شرایط و قوانین
- ثبت سفارش و یا تراکنش مالی با فروشگاه به معنی پذیرش قوانین و شرایط ذیل میباشد و مشتری ملزم به مطالعه و رعایت قوانین مندرج در این صفحه میباشد.
- کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به بیر رباتیک است.
- هرگونه استفاده و یا کپی اطلاعات و تصاویر موجود در سایت صرفاً با ذکر منبع بلامانع است.
-
شرایط استفاده از کالا و خدمات فروشگاه
-
مشتری متعهد است که مطابق قوانین جاری کشور از محصولات فروشگاه استفاده کند. هرگونه استفاده غیرقانونی از محصولات بر عهده مشتری خواهد بود و فروشگاه هیچ مسئولیتی در قبال سوءاستفاده از محصولات نخواهد داشت.
- در صورت نیاز به مجوز برای استفاده از یک کالای خاص، مشتری میبایست رأساً نسبت به دریافت مجوزهای لازم از مراجع ذی صلاح اقدام نماید.
-
مسئول فروش در صورتی که اطلاعاتی مبنی بر استفادهی غیر قانونی از محصول خاصی را از طرف مشتری داشت میتواند بدون اعلام به مشتری، سفارش را لغو و مراحل خرید را کنسل و جهت اطلاع رسانی یا ارجاع به مراجع قانونی اقدام نماید.
-
-
اطلاعات مشتری
-
مشتری موظف است هنگام ثبت سفارش، اطلاعات کاربری خود ازجمله نام، نام خانوادگی، آدرس دقیق، کد پستی، شماره تماس ثابت و همراه، و ایمیل معتبر را بهدرستی وارد کند. در صورت خرید سازمانی، ثبت اطلاعات حقوقی شامل نام شرکت، کد اقتصادی، شناسه ملی و شماره ثبت الزامی است.
- مشتری باید شماره تلفن ثابت (به همراه کد داخلی در صورت وجود) و شماره موبایل معتبر را ثبت کند تا در صورت لزوم، امکان تماس و هماهنگیهای لازم فراهم باشد.
-
کالا به آدرس ثبتشده در حساب کاربری مشتری ارسال میشود. در صورت نادرستی اطلاعات، مسئولیت تأخیر، برگشت یا هرگونه هزینه اضافی ناشی از ارسال اشتباه بر عهده مشتری خواهد بود.
-
جهت صدور فاکتور یا پیش فاکتور برای شخص حقیقی و حقوقی، مشتری ملزم است تمام اطلاعات را مطابق با واقعیت و به صورت صحیح وارد نماید.
-
-
-
سفارش
-
-
سفارشها، قیمتها و موجودی کالاها
-
-
-
- قیمتهای محصولات موجود در فروشگاه به روز بوده و در صورت اتمام موجودی امکان تامین سفارش به صورت “سفارش خارج” یا “پیش سفارش” وجود دارد.
- اطلاعات محصولات موجود در فروشگاه مطابق مشخصات منتشر شده توسط سازندگان محصول یا اطلاعات موجود در اینترنت است و در صورت وجود هرگونه مغایرت و اشتباه در آنها هيچ گونه مسئولیتی متوجه این فروشگاه نيست. مشتری راساً بایستی نسبت به بررسی اطلاعات و تائید نهایی اقدام نماید.
- فروشگاه موظف است کالا را مطابق با مشخصات فنی درج شده در سایت که خریدار آن را انتخاب کرده و سفارش داده است، برای او ارسال کند.
- جهت استعلام سفارشات خارج برای محصولات مورد نیاز مشتری، امکان ثبت استعلام سفارش خارج از طریق کارشناسان فروشگاه وجود دارد.
-
-
-
روشهاي پرداخت
-
-
-
- پرداخت مبلغ سفارشات آماده ارسال تنها به صورت پرداخت آنلاين میسر میباشد كه در زمان ثبت سفارش قابل مشاهده است.
- سایر روشهای پرداخت، ازجمله واریز بانکی و کارتبهکارت، تنها با هماهنگی و تأیید کارشناسان فروشگاه امکانپذیر است. بررسی و تأیید واریزیهای انجامشده از طریق این روشها ممکن است بین 24 تا 48 ساعت زمان ببرد.
- سفارشات پیش خرید در صورت تغییر هزینههای تامین شامل مابه التفاوت خواهند شد.
-
-
-
پيگيري سفارشات
- پس از ثبت سفارش، سفارس به وضعیت “در حال انجام” تغییر مییابد که پس از بسته بندی و ارسال بسته به وضعیت “تکمیل شده” تغییر مییابد و در ذیل آن کد رهگیری مرسوله نیز قید میشود که مشتری میتواند با مراجعه به سایت اداره پست و یا تماس با شرکت باربری مربوطه وضعیت بسته خود را پیگیری نماید.
- همچنین در صورت عدم اشکال در سیستمهای اطلاع رسانی پس از ارسال بستهها، یک پیامک حاوی کد رهگیری و آخرین وضعیت بسته، به مشتری ارسال میگردد که به صورت زیر انجام میگیرد:
- پیشتاز: کد رهگیری مرسوله در پنل مشتری درج میگردد.
- چاپار: کد رهگیری مرسوله به صورت اساماس ارسال میشود. در صورت دریافت نکردن پیامک، مشتری میتواند از کارشناسان فروشگاه پیگیر شود.
- باربری: اطلاعات بارنامه در پنل کاربری ثبت خواهد شد. همچنین تصویر بارنامه یا بیجک در صورت درخواست به مشتری ارسال میشود.
-
درخواست آزمایش فنی
-
-
-
- برای صرفه جویی در زمان و پیشگیری از مشکلات احتمالی، خریدار میتواند با هماهنگی قبلی (تماس تلفنی با واحد پشتیبانی و فروش) ضمن پرداخت هزینه کارشناسی، آزمایش فنی کالا قبل از ارسال را درخواست نماید. لازم به ذکر است که ثبت درخواست تست در توضیحات سفارش توسط خریدار بدون برقراری تماس تلفنی معتبر نمیباشد. هزینه کارشناسی کالا با توجه به سطح آزمایش فنی بر روی محصول میباشد.
-
آزمایش فنی | سطح 1 – بررسی ظاهری | سطح 2 – راه اندازی عمومی | سطح 3 – راه اندازی تخصصی |
هزینه | رایگان | 50 هزار تومان | تعیین با نظر کارشناسی |
-
-
تسویه با مشتری
-
-
-
- قبل از ارسال کالا به مشتری تمام فرآیند مالی سفارش بایستی تکمیل و پرداخت مبالغ انجام گیرد.
- با توجه به نوسانات بازار ارز، در صورت تایید سفارش از سوی فروشگاه و پرداخت کامل هزینهها، قیمت محصولات نسبت به تغییرات ارز ثابت خواهند ماند.
- تایید و پردازش سفارشات در روزهای کاری طبق تقویم رسمی کشور انجام میشود.
- سفارشات خرده یا عمده که به درخواست مشتری به صورت سفارش خارج یا تامین از داخل کشور باشد، به هیچ عنوان امکان لغو ندارند.
- برخی فروشگاهها با رعایت نکردن قواعد قیمتگذاری و خلاف قرارداد کاری با شرکتهای بین المللی قصد جذب مشتری و تغییر رویه در گامهای بعدی را دارند. فروشگاه بیر رباتیک با کارمزد مشخصی برای تمامی محصولات، به صورت مستقیم با تولید کنندهگان فعالیت میکند.
-
-
-
اعتبار پيش فاكتور
-
-
-
- اعتبار پیش فاكتور ثبت شده براي پرداخت صرفا 24 ساعت بعد از صدور بوده و پس از اين مدت فاقد اعتبار است.
- در صورت پرداخت پیش فاکتور خارج از موعد اعتبار، فروشگاه هیچ مسئولیتی بابت سفارش ندارد.
- در صورت نوسانات شدید قیمت یا افزایش قیمت، پیش فاکتور به درخواست فروشگاه کنسل خواهد شد.
-
-
-
انصراف از خرید
- مشتری میتواند تنها در صورتی که بستهبندی مرسوله کاملاً سالم و پلمپ باشد، درخواست برگشت کالا را تا 48 ساعت پس از دریافت ثبت کند. این مورد شامل کالاهایی که به سفارش مشتری از خارج تأمین شدهاند، نمیشود:
- مشتری میبایست با تماس تلفنی یا از طریق پیام رسان ها هماهنگی لازم جهت انصراف از خرید خود را با کارشناسان فروش انجام دهد.
- مرسوله برگشتی توسط فروشگاه بررسی و بعد از تایید، انصراف مشتری از خرید ترتیب اثر داده خواهد شد.
- تحت هیچ شرایطی نباید بسته بندی مرسوله باز گردد. در صورت باز شدن، سفارش مورد نظر از شرایط برگشت ساقط خواهد شد.
- مشتری موظف است که مرسوله را به آدرس اعلامی فروشگاه، کاملا سالم و در شرایط اولیه عودت دهد.
- هزینه ارسال و بیمه مرسوله به عهده مشتری میباشد و عودت مرسوله توسط پست پیشتاز (به صورت پیش کرایه) انجام شود.
- امکان عودت وجه تنها به حسابی که از آن حساب کالا خریداری شده است وجود دارد و فروشگاه از واریز وجه به حساب شخص دیگر با شماره حساب دیگر معذور است
- مشتری میتواند تنها در صورتی که بستهبندی مرسوله کاملاً سالم و پلمپ باشد، درخواست برگشت کالا را تا 48 ساعت پس از دریافت ثبت کند. این مورد شامل کالاهایی که به سفارش مشتری از خارج تأمین شدهاند، نمیشود:
-
انجام و لغو سفارشات خارج
- لغو سفارشات خارج تنها در صورتی امکان پذیر است که واریز و ثبت خرید از فروشگاه مبداء انجام نگرفته باشد. طبق قوانین فروشگاه 5 درصد به عنوان هزینههای انجام شده تا مرحله لغو، هنگام بازگشت وجه کسر میگردد.
- محصولات سفارش داده شده از فروشگاه مبداء چون با آگاهی مشتری از شرایط خرید خارج، واردات و امور گمرکی کشور اقدام شدهاند، امکان لغو ندارند.
- فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی بابت تاخیر در فرآیند اداری و ترخیص گمرک ندارد، ولی از تمام مسیرهای ممکن جهت تسریع فرآیند مربوطه کمک خواهد گرفت.
- پرداخت کامل مبلغ سفارشات خارج ضروری بوده و تمام امور باید با هماهنگی کارشناس واردات انجام شود.
- در صورتی که سفارشات خارج یا پیش خریدها دارای مانده حساب باشند، درصورت افزایش نرخ ارز در روز تسویه حساب، مانده با توجه به قیمت روز ارز محاسبه خواهد شد.
- صرفا با افزایش نرخ ارز به روز رسانی پیش فاکتور انجام خواهد شد. کاهش نرخ ارز برای سفارشات خارج یا پیش خریدها به هیچ عنوان مورد بررسی قرار نمیگیرد.
- در صورتی که خریدار بعد از 3 روز از ترخیص کالا نسبت به تسویهحساب سفارش اقدام ننماید، فاکتور ریالی نامعتبر بوده و سفارش به صورت فاکتور ارزی صادر میشود. معیار پرداخت فاکتور ارزی، صرافیهای مورد تائید فروشگاه خواهند بود و به ازای تاخیر هر هفته 3% بعنوان جریمه اضافه خواهد شد.
- تنها کالاهای الکترونیکی مجاز توسط فروشگاه قابل تامین میباشند. هرگونه بررسی ترخیص کالاها قبل از ثبت سفارش بر عهده مشتری میباشد. مشتری میتواند قبل از ثبت سفارش شرایط ترخیص کالاها از کارشناس واردات استعلام نماید.
- مشتریان محترم برای سفارشات خارج، بایستی مجوزهای رسمی و معتبر داشته باشند تا در صورت درخواست گمرک با ارائه مجوزها به فروشگاه، فرآیند ترخیص برای کالاهای درخواستی انجام شود.
- مسئولیت هر گونه مغایرت در محتویات کالاهای اظهار شده به گمرک یا عدم اطلاع مشتری از مگنت یا باتری دار بودن کالا، بر عهده مشتری است.
-
-
فرآیند ارسال
-
-
حمل و نقل
-
-
-
- در شرایط عادی در صورت پرداخت آنلاین، سفارشها ظرف مدت 24 ساعت کاری بررسی و فرآیند آماده سازی سفارش و بسته بندی آنها شروع میشود.
- سفارشات ثبت شده بر اساس روش انتخابی مشتری و با پیش فرض اطلاع مشتری از کیفیت و خدمت دهی روش حمل و نقل ارسال ميشوند .
- انواع روشهای حمل و نقل (در سبد خرید یا تسویهحساب توسط مشتری قابل انتخاب میباشند):
- پیشتاز (پیش کرایه همراه بیمه)
- تیپاکس (پس کرایه)
- چاپار (پس کرایه همراه بیمه)
- باربری/اتوبوس (پس کرایه همراه بیمه یا بدون بیمه به انتخاب مشتری)
-
-
-
- بدیهی است هزینهها، تمامی مسئولیت و آسیبهای احتمالی روش درخواستی مشتری به عهده شرکت حمل و نقل مربوطه میباشد.
- روش باربری شامل هزینه ارسال بسته از دفتر فروش به واحد باربری میباشد و هزینه ارسال و حمل در روش باربری بر عهده مشتری بوده و فروشگاه از هزینههای بعدی که از مشتری اخذ خواهد شد، اطلاعی ندارد.
- مسئولیت تمامی کالاها در فرآیند ارسال بر عهده شرکتهای حملونقل یا بیمهکننده مربوطه است. فروشگاه در صورت بروز مشکل، درخواستهای مشتری را از طریق شرکت حملکننده پیگیری خواهد کرد، اما هیچگونه مسئولیتی در قبال تأخیر، آسیب یا قصور ناشی از عملکرد شرکتهای حملونقل بر عهده نخواهد داشت.
- در صورتی که بسته پس از ارسال به مبدا برگشت داده شود، علت برگشت بررسی خواهد شد. اگر برگشت کالا ناشی از عدم حضور مشتری، ارائه اطلاعات نادرست (آدرس، شماره تماس، کد پستی) یا امتناع از دریافت کالا باشد، مشتری موظف به پرداخت مجدد کل هزینه ارسال خواهد بود. در غیر این صورت، اگر برگشت کالا ناشی از خطای فروشگاه باشد، ارسال مجدد بدون هزینه انجام خواهد شد.
- آدرس مقصد به صورت پیش فرض همان آدرس درج شده در زمان ثبت سفارش میباشد.
- حتما توجه شود در صورتی که خریدار در زمان سفارش آدرس دومی تعریف کند ملاک ارسال مقصد گیرنده، آدرس دوم میباشد.
-
-
-
نگهداری در انبار
-
-
-
- سفارشات یا اقلام مرجوعی تنها در مدت زمان یک ماه از تاریخ صدور فاکتور و پرداخت در انبار فروشگاه نگهداری خواهند شد.
- در صورتی که خریدار بعد از مدت زمان تعریف شده، اقدام به هماهنگی و دریافت بسته خود نکند فروشگاه مسئولیتی بابت نگهداری اقلام نداشته و میتواند به صلاح دید خود یکی از روشهای ذیل را به نمایندگی از خریدار اعمال نماید:
- سفارشاتی که به مشتری ارسال نشده و کنسل شدهاند؛ وجه کالا ها بر اساس زمان صدور فاکتور بصورت کلی یا جزئی به مشتری برگشت داده خواهد شد.
- برای سفارشات برگشتی، در صورتی که بستهبندی باز نشده و محصول مورد استفاده قرار نگرفته باشد، طبق بند 1 اقدام میشود.
- برای سفارشات مرجوعی، درصورتی که قواعد مرجوعی برقرار باشد، طبق بند 1 اقدام خواهد شد.
- در صورت محقق نشدن بندهای بالا و عدم پیگیری و هماهنگی از طرف خریدار، فروشگاه میتواند وجه را در امور خیریه به نمایندگی از خریدار هزینه کند.
- برای سفارشات مرجوعی که کالا دیگر مورد استفاده یا فروش نیست، فروشگاه مسئولیتی بابت نگهداری یا فروش آنها ندارد.
- تمام درخواستهای فروشگاه و خریدار باید در سامانه فروش آنلاین فروشگاه ثبت گردد (تمام درخواست ها باید در نهایت کد سفارش دریافت نمایند) در غیر اینصورت تمام ادعاها و .. بی ارزش و فاقد وجهه قانونی خواهند بود.
-
-
پشتیبانی
-
-
کارشناسان پشتیبانی
- کارشناسان پشتیبانی فروشگاه از طریق تمامی مسیرهای ارتباطی (تماس تلفنی، ایمیل و…)، صرفاً اطلاعات فنی و مشخصات محصول را مطابق اسناد رسمی و منتشرشده توسط تولیدکننده در اختیار مشتری قرار میدهند. انتخاب و تصمیمگیری نهایی در خصوص خرید، بررسی سازگاری محصول با نیاز مشتری و تطبیق مشخصات آن، بهطور کامل بر عهده مشتری خواهد بود و فروشگاه در این زمینه هیچگونه مسئولیتی ندارد.
- مشتری موظف است قبل از خرید، اسناد فنی محصول از منابع رسمی را بهدقت بررسی کند و از مطابقت آن با نیاز خود اطمینان حاصل نماید. اطلاعات ارائهشده توسط کارشناسان پشتیبانی، تنها بهعنوان راهنمایی کلی ارائه میشود. در نتیجه، هرگونه مسئولیت ناشی از انتخاب نادرست محصول بر عهده مشتری است و فروشگاه تعهدی در قبال اشتباه در انتخاب محصول یا عدم سازگاری آن نخواهد داشت.
-
تعویض کالای معیوب
- خریدار موظف است پس از دریافت سفارش آن را از نظر ظاهری و فنی بررسی نماید و در صورت داشتن هر نوع مشکل، حداکثر طی مدت 48 ساعت بعد از دریافت بسته شرح ایراد را فوراً به فروشگاه اعلام نماید. در صورت تأخیر در اعلام مشکل، فروشگاه هیچ مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
- معیار زمان تحویل کالا به دست مشتری، سامانههای حملونقل میباشد. در صورت عدم وجود معیار مناسب، زمان تحویل طبق نظر کارشناسان فروش مشخص خواهد شد.
- در صورتی که واحد فنی فروشگاه پس از بررسی کالا، وجود نقص یا اشکال فنی را که منجر به بازگشت کالا شده است تأیید نماید، هزینه ارسال و برگشت کالا از مشتری به فروشگاه به مشتری عودت داده خواهد شد. محاسبه هزینه ارسال و برگشت کالا، بر مبنای نرخ تعیینشده توسط پست پیشتاز انجام خواهد شد و مبلغ به همان حسابی که مشتری از آن خرید را انجام داده است، بازگردانده میشود.
- در صورتی که کالا برای بار دوم به فروشگاه برگشت داده شود، مشتری موظف است تمامی تجهیزات و اقلام جانبی که محصول به همراه آن استفاده میشود را نیز به واحد فنی فروشگاه تحویل دهد. عدم ارائه این تجهیزات ممکن است منجر به رد درخواست تعویض یا بررسی مجدد کالا گردد.
- در صورتیکه کالای خریداریشده دچار نقص فنی باشد و توسط افرادی غیر از کارشناسان فروشگاه بررسی و یا تعمیر شود، فروشگاه مسئولیت آن را بر عهده نخواهد گرفت.
- در صورتیکه به دلیل هرگونه کار نرمافزاری و یا تغییر شرایط محصول نقصی برای کالای خریداریشده به وجود آید، بیر رباتیک از پس گرفتن آن کالا معذور خواهد بود.
- محصولات پلمپ شده شرکتی، مانند بردهای توسعه شرکت Nvidia و بردهای توسعه رزبری پای شامل شرایط تعویض 48 ساعته نمیباشند. این محصولات بایستی قبل از ارسال به درخواست مشتری توسط بخش فنی فروشگاه تست شده و سپس ارسال گردند.
-
شرایط خدمات پس از فروش برای کالاهای وارداتی
- پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه، امکان لغو یا تغییر سفارش وجود ندارد. سفارشات وارداتی به درخواست مشتری و بر اساس شرایط تعیینشده تأمین میشوند و هرگونه لغو سفارش پس از تأیید نهایی غیرممکن است.
- فروشگاه هیچگونه تضمینی برای سازگاری کالاهای وارداتی با سایر محصولات یا سیستمهای دیگر ندارد. کالا تنها بهصورت مستقل و مطابق با مشخصات فنی ارائهشده، از نظر سلامت فیزیکی و ماهیت و اصالت کالا بررسی میشود.
- فروشگاه هیچ تعهدی برای ارائه گارانتی یا خدمات پس از فروش ندارد. فرآیند فروش کالا بهمحض تحویل سالم آن به مشتری خاتمه مییابد و هرگونه ضمانت یا وارانتی خارج از مسئولیت فروشگاه است.
- کالا باید دقیقاً مطابق با مشخصات درجشده در پیشفاکتور تحویل داده شود.
- کالاهایی که به درخواست مشتری جهت واردات تأمین میشوند و در لیست کالاهای عادی فروشگاه موجود نیستند، مشمول خدمات پشتیبانی فنی فروشگاه نخواهند بود. ازآنجاییکه ممکن است امکان بررسی فنی و تأیید آنها در فروشگاه وجود نداشته باشد، این موارد از شرایط پشتیبانی فروشگاه خارج هستند.
- بهمنظور بهبود تجربه خرید مشتریان و تقویت اعتماد به خدمات فروشگاه، تیم پشتیبانی فنی همواره در کنار مشتریان محترم خواهد بود. این تیم با ارائه راهنماییهای دقیق و تخصصی، تلاش میکند تا مشکلات احتمالی را شناسایی کرده و راهحلهای مؤثر و کاربردی را در اختیار مشتریان قرار دهد.
-
-
شبکه های اجتماعی
-
- خرید آنلاین از فروشگاه تنها از طریق دامنه bir-robotic.ir امکان پذیر است.
- فعالیت فروشگاه در شبکههای اجتماعی تنها طبق موارد ذکر شده در سایت معتبر هستند.
-
تغییر شرایط و قوانین
-
- حق تغییر شرایط و قوانین در هر زمان برای فروشگاه محفوظ میباشد، بدیهی است پس از تغییر شرایط و قوانین نسخه جدید از طریق وبسایت فروشگاه در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.
-
حریم خصوصی
-
- به منظور خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب سایت اطلاعاتی مانند نام، شماره تلفن و ایمیل از کاربران گرفته میشود تا بتوانیم خدماتی امن و مطمئن ارائه دهیم. از آنجا که کلیه فعالیتهای فروشگاه قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت میگیرد و طی فرآیند خرید، طبق درخواست و انتخاب مشتری، فاکتور رسمی صادر خواهد شد. از این رو وارد کردن اطلاعاتی مانند نام، نام خانوادگی و کد ملی برای اشخاص حقیقی یا کد اقتصادی و شناسه ملی برای خریدهای سازمانی الزامی است. یادآوری میشود آدرس، تلفن و ایمیلی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس، تلفن و ایمیل رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای فروشگاه از طریق آنها صورت میگیرد. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، فروشگاه جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.
- باید تاکید شود که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند.
- اگر دیدگاه یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، فروشگاه میتواند از اطلاعات ثبتشده برای پیگیری قانونی استفاده کند. مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوقالذکر بر عهده کاربر بوده و کاربر حق هر گونه ادعا علیه فروشگاه را از خود سلب میکند.
- فروشگاه هویت شخصی کاربران را محرمانه میداند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمیکند، مگر اینکه با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذیصلاح قرار دهد. در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای فروشگاه وجود ندارد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وب سایت، حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده اند.
- همچنین توجه کنید که فروشگاه اطلاعات شخصی کاربران خود را بدون کسب توافق صریح، به شخص ثالثی جهت به کارگیری در اهداف بازاریابی نمیفروشد. اطلاعات دریافتی از کاربران فقط میتواند به منظور پیشرفت و شخصی سازی خدمات، مضامین و تبلیغات خود فروشگاه مورد استفاده قرار گیرد.
- مشتریان ثبت شده در فروشگاه، باید از اهلیت قانونی لازم برای انعقاد این توافقنامه برخوردار باشند. چنانچه به نمایندگی از یک شخص حقوقی به عنوان مشتری این توافقنامه را منعقد مینماید، دارای اختیارات قانونی لازم برای انعقاد این توافقنامه بوده و تضمین میکند که هیچ شخصی اعم از حقیقی و یا حقوقی ادعایی در این خصوص نخواهد داشت.
- در موارد فورس ماژور هیچ یک از طرفین این توافقنامه به دلیل قصور و یا تاخیر در اجرای تعهدات به دلیل حصول شرایطی که فراتر از کنترل معقول وی باشد، مسئول نخواهد بود.
- عدم آگاهی از قوانین فوق الذکر به منزله رفع مسئولیت از مشتری نمی باشد.